.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوبخت در جمع راهپیمایان ساروی:
یکپارچگی مردم و رهبری دو عنصر بزرگ در پیروزی انقلاب
شمال نیوز: غربی ها پس از منازعات سیاسی به سراغ تحریمات اقتصادی رفتند/ با چهره ی مهربان اسلام، منطق انقلاب را نشان می دهیم/ ناگزیریم با لبخند پشت میز مذاکره بنشینیم / متاسفانه منابع مصوبی برای شمال تخصیص داده نشده / یکپارچگی مردم و رهبری آگاهانه دو عنصر بزرگ در انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در راهپیمایی حماسه ساز 22 بهمن در شهرستان ساری، گفت: بدون تردید در 35 گذشته این انقلاب با عنایت الهی فقط به خواست شما و رهبری سنجیده و درست امام به رغم آنچه که شرق و غرب می خواستند، پیروز شد.

وی افزود: این آغازی بود برای یک دوران پرمشقت بی درد .

سخنگوی دولت با بیان اینکه پنج دوره در این 35 سال به ما گذشت گفت: امروز تحریکات قومی آغاز شد.

وی ضمن یادآوری رشادت های فرزندان مازندران در روزگار جنگ ، آتش و خون و همراهی خود با سپاه منطقه 3 که مربوط به مازندران و گیلان بود افزود: امروز برخی از آن جوانان در میان ما نیستند اما روح شان شاهد این مقاومت و حق شناسی شما مردم نسبت به آرمان های انقلاب است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اظهار داشت: غربی ها پس از منازعات سیاسی به سراغ تحریمات اقتصادی رفتند و منابعی که برای رشد انقلاب یعنی نفت هست را ازما بگیرند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی از 4 میلیون بشکه نفت در روز فقط امکان صادرات یک میلیون بشکه نفت را دارد.

معاون رییس جمهور با بیان که ما را از سه چهارم درآمدمان محروم کردند گفت: تصور آنها این بود که انقلابی که بدون اجازه شرق و غرب آغاز شد را به شکست برسانند.

وی افزود: برای این دولت برنامه هایی داریم که اگرنتوانیم هیچ صاداراتی هم داشته باشیم اما این کشور را برای دفاع و استمرار راه شهدا این تحریمات ناجوانمردانه را همچون 35 سال گذشته با قدرت مردم و عنایت خداوند سپری می کنیم.

نوبخت در ادامه گفت: اما مهم این است که بدانیم چه باید کنیم؟

وی بیان کرد: یک ملت آگاه و فهیم در میدان جنگ به آرایش دشمن نگاه میکند و سپس سپاه خود را می چیند.

سخنگوی دولت اضافه کرد: تدبیر حکم میکند اگر بدون آگاهی حرکت کنیم شکست خواهیم خورد. لذا امروز باید بدانیم در چه شرایطی قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه وقت بسیار تنگ است، افزود: شرایط امروز با 35 سال گذشته بسیار متفاوت است.

وی همچنین اذعان داشت: امروز در جهان توطئه ای آغاز شد که با نیرنگ دشمنان در حال انجام است و آن اسلام هراسی است.

نوبخت اظهار داشت: امروز تمام تلاش آنهایی که با تحریکات گوناگون قومی و حرکت محدود اقتصادی نتوانستند انقلاب بزرگ شما را ثابت کنند بدنبال این است که چهره ی اسلام را بعنوان چهره ی خشن معرفی کنند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تصریح کرد: اگر پشت میز مذاکره می نشینیم به این دلیل است که با چهره ی مهربان اسلام، منطق انقلاب را نشان دهیم و این تحریم های ظالمانه را تغییر دهیم.

نوبخت با اشاره به چهره سبز شمال که با فقر دست و پنجه نرم می کند گفت: برای رفع محرومیت شمال کشور باید از منابع استفاده کنیم و مردم را باز چشم به راه نگه نداریم.

وی ادامه داد: بنابراین هر حرکت در چهارچوب قانون و با سیاست های انقلابی و صیانت از آرمان های انقلاب انجام دهیم، کار بسیار سنجیده است.

نوبخت بیان کرد: بهمین دلیل رهبرمعظم انقلاب این اجازه را داد تا با مذاکره بتوانیم بخشی از این تحریم های ناجوانمردانه را کنار گذاریم.

وی اضافه کرد: اگر فرزندان شما در دولت پشت میز مذاکره می نشینند برای این است از حقوق شما دفاع کنند و به خواسته های شما پاسخ دهند.

سخنگوی دولت گفت: با لبخندهایی که ناگزیریم پشت میز مذاکره بنشینیم به دلیل اینست که باید چهره ی مهربان ایرانیان را به دنبا معرفی کنیم و در کنار این مسائل باید نسبت به تجدیدنظر جهان که ایران را کشور غیرمنطقی معرفی میکند، باید روبروی آنها بنشینیم که ما منطق داریم.

وی اذعان داشت: انرژی هسته ای حق مسلم ماست که باید با تدبیرو آگاهی و دانش آنرا دنبال کنیم.

نوبخت با بیان به اینکه واقفم در این منطقه چه گذشت اظهار داشت: بعنوان یک شمالی کوچک در هیئت وزیران وظیفه خود می دانم که از حقوق شما دفاع کنم.

وی ادامه داد: به محض اینکه احساس شد این برف سنگین دارد از حالت عادی خارج می شود بلافاصله هیئت وزیران تشکیل داد و تدابیر اندیشیده شد.

نوبخت با عنوان اینکه به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور در استان مازندران حضور یافتم، اظهار داشت: هر چند حوادث مختلفی در استان ایجاد شده بود ولی متاسفانه منابع مصوبی برایش تخصیص داده نشده بود.

وی یادآور شد: نتیجه 35 سال مقاومت این است که شما دولت تعیین می کنید.

معاون رییس جمهور خاطرنشان ساخت: ما تردید نداریم با این همبستگی بین دولت و ملت می توانیم موفق شویم.

وی با بیان اینکه غربی ها در این 35 سال هرچه توانستند انجام دادند واما موفق نشدند، گفـت: دلیل این پیروزی انقلاب بدون تردید دو عنصر بزرگ در انقلاب ما بود.

نوبخت با اشاره به یکپارچگی مردم و رهبری آگاهانه در انقلاب اسلامی گفت: بسیار نعمت بزرگی است که در کنار یکپارچگی بزرگ و رهبری آگاهانه این انقلاب شکل می گیرد.

وی خاطرشان ساخت: اما این موفقیت نه برای ما و نه برای هیچ ملتی آسان شکل نمی گیرد.

سخنگوی دولت درپایان گفت: این انقلاب پیروز خواهد بود به حول قوه ی الهی.

در پایان این مراسم، قعطنامه سراسری روز 22 بهمن قرائت شد و راهپیمایان ساروی با تکبیر الله اکبر، بندهای مختلف این قطعنامه را تایید کردند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 23 بهمن 1392
چرا در راهپیمایی 22بهمن عکس اقای روحانی مشاهده نشد؟
مهدوی جمنانی 24 بهمن 1392
درود خدا بر ملت بزرگ و شجاع و نجیب ایران عزیز که علیرغم مشکلات و مصائب معیشتی و درآمدی سالهای اخیر و خصوصا سال 92 با قلوب مهربانشان آمدند تا شرف و عزت و اقتدار و ایمان و عشق به انقلاب و امام و رهبری را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند ، آمدند تا راه و رسم شهیدانشان گم نشود ، آمدند تا شور حسینی و عشق خمینی و مشی خامنه ایی زنده بماند ، آمدند تا مام وطن در مقابل بدخواهان و نامردان روزگار مصون و باشکوه بماند ، این حضور پرشور و شعور ملت بلندمرتبه و بزرگ منش ایران مقتدر و خصوصا مردم ولایتمدار سرزمین علویان در یوم الله 22 بهمن ، حماسه سیاسی و فریاد بلندی است که درحافظه تاریخ بعنوان لوح زرین بدان افتخار خواهد داشت مستدام باد راه شهیدان ، م . مهدوی جمنانی
نيكفر 28 بهمن 1392
آقاي نوبخت مردم بانظام ورهبري همراهند اما شما مسئولين هستين كه با آوردن آدمهايي مانند نعمت زاده مردم را در دهه فجر تو صف سبد كالا قرار مي دهيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.